top of page
Sök
  • Hedman

VÃ¥r uppdatering


Skulle ta påskhelgen till garage tid men hamna med grym förkylning och varit liggandes. Men innan påsk så har jag börja mäta rikta/ballansera fälgar och punktsvetsa dem. Har satt ett datum när bilen ska va klar utseendemässigt. 14 juli så ska jag ställa ut den. Kommer nog inte vara körbar men vem vet? Eftersom jag ej har varm garage så har det varit problem med det mesta då varken vinyla lacka funkar nå vidare sedan skruva med iskalla händer inte är skoj. Sedan inredningen är påbörjad och har världens bästa mamma som hjälper mig och sy men självklart hjälper jag till och mäter klipper. (Fick MVG i syslöjd men läder är ej min grej) Men tiden är begränsad när jag jobbar 11-20 vardagar så gäller att va aktiv när jag blir frisk för jag ska även renovera sambos hästtransport. Och grejen är att jag lovat fixa hästtransporten innan bilen så siktar på 2 projekt klar innan 14 juli.

Så snart börjar det rulla in mer uppdateringar.


41 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Snart är våren här

Våren närmar sig och snart ska det börja byggas för DAFARU Daf blandat med Subaru. Subarun är rensad för det som ska in i Dafen. Blir många special fästen för att få allt att funka. Kommer med mer upp

Donator bil fixad

En donator bil är fixad och ska hämtas hem. Subaru Legacy 2.0 LX -00 125hk bensinare.

bottom of page